nej men jag slår huvudet i taket när jag går av bussen.


Idag satt vi och kollade på en film, så gick Inez på toan. Efter ett tag så sa dulle; Var är inez skiter hon eller? (Innan så hade hon sett en grön sörja som hon tyckte liknade diaree på filmen.) Eller har hon fått diaree? Så Inez fick namnet diaree-Inez under hela dagen.
Sen sitter alla i jimd:s blogg och jag och pratar så kommer Martin och Linus fram och börjar prata om deras blogg. Så säger lLinus; Jimd - Följ 4 tjejers vardag med bilder, känslor och .. besvär.
Hahaha jag ba; Mag besvär! hahahah
Sen sitter vi på tåget men det fanns bara 3 platser så då sa jag att inez kunde sitta i mitt knä, fast bara ifall du inte läcker.
hahah. SEn när hon ska gå av tåget så sa jag ; Inez sitt inte på toan allt för länge, tänk på att det finns andra i familjen. hahah så himla kul!

OBS INEZ HAR INTE DIAREEEEE!

PUSS

Kommentarer
Postat av: inez

haha, agnes :P

2009-05-13 @ 20:02:41
URL: http://jimd.blogg.se/
Postat av: johanna

haha va fan jag fattade inte först när du försökte förklara du skratta för mycket ;)

fattar nu ;)

naa lilla inez ^^ hah

2009-05-13 @ 20:13:35
URL: http://jonaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0