pannkakstorsdag It is


min första videoblogg!!!! (skit i facet och lyssna på skämtet :D)

el wrapo och bkool.


HEj alla glada. Nu sitter jag framför Saras gröna dator, ska slagga här inatt. Vi har typ precis kommit hem från en match i sollentuna, vi vann med typ 8-3! Jag gjorde två mål och en assist för er som vill veta!
Skolan var nedstämd ifag, amanda svimmade hoppas att hon blir bra! verkligen. Lite rädd jag blev!
För er som undrar så har jag dragit till med ett par roliga skämt idag! (kommer inte ihåg ngt nu ..)
Men nu ska jag typ ducha see yaaa chicos!

tisdag.

Hej alla geeks, har bloggat dåligt de senaste dagarna men jag har varit för upptagen ;) nu är jag hos geeken Ikväll så är det första konfermations mötet ! Ganska taggad faktist. Men bloggar mer sen!
puss

innebandymatchen.

Jag glömde skriva en rolig grej som hände på matchen! Petra var i närkamp med nån tjej så försöker båda ta bollen, då ramlar hennes blad av från klubban hahahahaha. Och hon lixom ba men vad hände? hahaha as kul :P

flyter allt?

Idag spelade vi match mot fbi tullinge. Vi förlorade. Vi var dåliga. 
Ikväll blir det bio med några roliga människor vi ska se allt flyter, någon som har sett den? Verkar lite rolig iaf :)
Gårdagen blev ganska lyckad, god mat och mycket sing-star! (jag ägde ju såklart) Min frisyr blev inte så rolig, vi hade massa ideer som vi började på men avslutade dem aldrig... Resultatet blev en stor bulle på huvet och nån lock som hängde ner.. Har tyvärr ingen bild. Jag så lite tråkig ut om man jämför med de andra, Inez hade tex färgat hela håret lila. hon såg lite ut som de där mini-trollen ni vet? fast på ett bra sätt! :D Det blev lite som en frisyr tävling, man fick rösta på den man gillade mest. (geekigt jagvet) Och gissa hur många röster jag fick? NOLL ! HAHAHA gud så jag skratta för alla andra fick minst en röst hahahaha. As kul !


fredag hela veckan.

Hello sunshine! Nu sitter jag framför Saras gröna dator och vi har precis ätit mellis *pil neråt*. Sen ska hon göra en fin uppsättning på mig, Inez ska ha tjejmiddag med frisyr tema! :P Tänkte att det skulle bli något liknande som jag hade på min tjejmiddag. Om ni har tur så kmommer det en bild sen :)








PUSSEN

den tjugoandra.

Heiiiiii :)
Jag kollade just på generation fett (femman tror jag att det var) såååååååå äckligt!!!! Det var en tjej/kvinna/fetto som vägde typ 280 kg eller mer kanske det var.. Hennes mål i livet var typ att bli världens tjockaste kvinna eiiuuuuuuhh! Och för att få in pengar så vek hon ut sig på internet. Hon har beundrare fy fan! Vem vill beundra en människa som har som mål att bli världens fetaste kvinna?!!! Detta avsnitt posade (stavas det så?) hon lite sexigt i en lerig vattenpöl, äckligt. riktigt äckligt!

Måste bara berätta en grej som hände i skolan idag!
Jag, Amanda och Christoffer gick till ica för att köpa äpple på lunchen. På vägen tbx så skulle christoffer glida ner lite snyggt för en isplätt och gjorde värsta vurpan! as kul! Jag och Amanda stog bakom och flinade lite diskret. (vi tänkte att han kanske gjort illa sig då är det ju inte så kul att vi as garvar) Han kollar upp mot mig och muttrar; Pinsamt.. (han blev lite röd) Jag och amanda as garvade hahahaha !!!
Det kändes som att jag såg allt i slow motion haha och det var en riktig sån här 'ramla på ett bananskal vurpa' hahaha !
Christoffer made my day alltså :)
 

Här är en bild på min söta katt Siri, tagen av geeken själv (Sara)



.

konstigt hur man kan känna någon så väl ett tag,
 men att personen nu känns som en främling.
Jag känner inte dig längre.

kramdagen.

Hej alla geeks. Efter skolan idag så åkte jag, Annika, Josefine och Dulle till täby för att köpa present till Inez som ska ha tjejmiddag på fredag. Dulle pallade inte trycket och åkte hem nästan på en gång :( . Vi som var kvar bestämde oss för att köpa en gemensam present åt na. (jag kan ju inte säga vad det blev ifall hon skulle läsa detta) Men jag tror att hon kommer att bli glad iaf! :)
Hem från täby fick jag skjus av min snälla mamma som också gav mig en trisslott. JAG HAR NAMNSDAG IDAG :D !!!!!!!!
När jag kom hem promenerade jag över till f &f för att vara lite med dem innan de åker till London! i(som de gör imorn) Tänk er att åka typ på en sista minuten nu till typ thiland och vara där typ en månad! Inget jag skulle tveka till att göra kan jag meddela! Åhhh, kan ingen överraska mig med en utlandsresa?! snälla!



Bild från när jag var i thiland 2007 (?) skulle gärna åka dit nu. Mer än gärna faktist väldigt gärna!

såå klockrent.

Jag pratade i telefon med simon så gnisslade min stol. Han ba vad är det som låter jag ba min stol han ba va? har du en hund? (han hörde inte vad jag sa) Jag ba nej det är min katt. Han ba va? Ja ba: Ja den har lite ont i magen. hahahahahahahahhaha så kul jag är :D (han tror fortfarande att det var min katt hahaha)

till mr.X

Du är segast.se

dålig uppdatering.

Hej coolingar. Ledsen att jag inte bloggat så mkt de senaste dagarna, jag har varit på så många bio premiärer och kändisfester så att jag inte haft tid helt enkelt. Ni fattar nog att jag driver :) Jag kan väl berätta för er vad som egentligen hänt i helgen.

Fredag; Var hemma hos annika efter skolan, bakade muffins - blev jäääätte goa! På kvällen fastnade jag framför Let's dance med en stor salladstallrik till middag. Jag bara ääääälskar Carl jan! Så klockren! hahah.

Lördag; Spelade match mot balrog vi vann med 3-0 :). Gjorde tyvärr inget mål.. På kvällen kom min morbror med fru och käkade tacos. Lite seeg lördagskväll.... Men jag sickade värsta roliga smset till Sara! hahahaha (internskämt)

Söndag; (Idag för er som är lite efter) Spelade dj match mot tis förlorade med 5-3 .... Till lunch blev det sesar sallad från gyllende måsen! Sedan fikade vi hos grannen som fyller 50 år idag. En annan som fyller år idag är Inez GRATTIS ! Hon fyller inte 50 utan 15, lika stort ungefär? Det var nog allt. Juste jag färgade håret också, eller utväxten.. Blev kanske en aning gult :(



 Min nya idol!


PUSSSSEN !

yoghurt med äpple eller nåt.

Hej alla fans! (lugna er,ni får autografer en annan gång! Ja, jag lovar!)
Det har varit en skön dag idag, gjorde nästan inget på förmiddagen och hade musik hela eftermiddagen. På musiken fick alla ett instrument (jag fick spela xylofon och hördes högst av alla) sen spelade alla samtidigt i sambamelodi ascoolt blev det! :) Tänkte att ni ville veta. Nu sitter jag här i flodhästens säng (schara) och äter yoghurt med äpple och flingor i. Halv fem ska vi åka till hammarbakkkkkkkken för lite floorball :D



Jag bjuder på ett skämt (som jag kom på för väldigt länge sen iofs)
Annika höll i ett eng häfte då petter kom fram och sa;
-Vad är det där för häfte, och värför har inte jag ett sånt?
(Då lägger jag mig i med klockrenaste kommentaren)
-Det är bara för att du inte är så häftig!
HAHAHA





PUSSSSSSSSSSSSSS

allaärsjuka.

Hola! Idag var en skön dag, typ 70 st var sjuka i skolan så det blev ganska sköna lektioner. Akta er för influensan! Om ett tag ska jag åka iväg till vallentuna och spela fotboll, ganska taggad faktist! Vet inte vad jag ska skriva mer så jag tar ett skämt som jag kom på i gothia;

Hotellrummets telefon ringde och jag svarade (det låter btw som den här ramsan, elva små apor hoppade i sängen en ramlade ner..... tänkte att ni kanske ville veta) aja iaf. En kill röst säger typ tjaa vi bor på några våningar under er hur är läget? typ så. Jag snackade lite och frågade sen var de kom ifrån de ba;
-Gävle
jag ba;
- Vad jävligt!

KUL VAA?!!!! :D


Ni får en bild på mig och min lossas brocha från i sommras. JAG VILL HA SOMMAR!






PUSSSSSSSSSSS

det smakar inte choklad.


Nu har jag och Sara just tittat klart på Harry Potter - och de vises sten. Till det så svullade vi. MYCKET. inte bra men gott ! Nu är jag proppmätt och illamående :)
(för er som tycker att det ser ut som att mitt hår är alldelles fett kan jag meddela att det bara är blött. nyduchat :))


Dagens skämt;  (som jag kom på igår)
-Du vet de där glassarna med topping på mc?
- jaa..?
-Visst är de toppen! :D



PUSSSSSSSSSSSSSS

first day at work.

hej!
nu har jag skaffat en blogg så att ni som läser kan ta del av min otroligt spännande och glamorösa vardag. not. Jag tror iofs inte att jag kommer vara så aktiv alla gånger men det är värt ett försök iallafall :). 
Idag har jag varit med min coola(?) kusin sara som sminkat mig och fixat för att det skulle bli fina bilder till min header. Det blev ganska många så här är några som inte är med i headern. Snacka om att det var iskallt! 

 
(ni förstår nog att sara tog bilderna)




PUSSAR.

RSS 2.0