GOD JUL!

SOOOOOOOMMMMMMMMMAAAAARLOOOOOOOOOOOV. jag har varit skoltrött aldeless för länge och är överlycklig över att det är sommarlov! Fy fan va naaajs.

På torsdag åker jag till sågis. Kommer hem på sönda.
Måndagen efter åker jag till holland på fotbollsläger. Kommer hem på söndagen.
Sen åker jag på tisdagen till Bulgarien är jag kommer ha så jävla kul. Kommer hem tisdagen efter.
SEn är jag hemma typ en vecka.
Den 14 bär det iväg till småland för gransnäs. Kommer hem 2 veckor senare.
Sen är jag hemma :D

FY FAN VILKEN ROLIG SOMMAR JAG KOMMER ATT HA! :D


sommaravslutningen i 6:an. Jag vill bara säga till tjejen till höger att hon är så jävla ÄGD. Av mig.



PUSS


På besök

Ni kan få lässa lite.. Jag tar bort lösenordet.

HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ÄR SOMMARLOV IMORN! Fy fan va det ska bli skönt.

Saker jag inte kommer att sakna;
- Skolans mat som äcklar mig. (särskillt alla såser och potatisen.)
- Tidiga mornar.
- Skolarbetet.
- Köandet till matsalen.
- Arga och tråkiga lärare.

Saker jag kommer att sakna;
- ANNIKA, nr 9.
- Alla andra nior, det kommer att bli tomt. Jag har nog inte förstått hur tomt det kommer att bli.
- Alla vänner som man bara umgås med i skolan.
- Maria och Malin.
- Fotbollslektionerna. (När jag inte är ensam tjej.)


PUSSSSS

hei vännen.

Hola! Idag var jag med ankan och fanny i stan. Jag hade fått massa pengar av mamma för att shopa för men så fiins det ju inget fint att shopa. Moa, är det du som har köpt upp allt fint? Elakt isåfall. Jag köpte iallafall en avslutningsklänning, gul. Från veromoda,du har säkert sätt den. Den är typ genomskinligt randig så jag var tvungen att köpa en gul bh och ett par gula trosor. (Jag köpte också ett par turkosa) Så kommer jag hem och prövar. FAn, bhn syns ändå. äckel. Fy fan va sur jag blev. Nu vet du.



Moa du är en rolig vän. Iallafall när du skrattar åt mina skämt :D. *bigsmile*




PUSS, bara till dig min söta,sköna och rara MOOOOA.

p.s Moa är ett fint namn,

bara till moooooa

HEi moa. Jag är trött på skolan.
Vetu jag hade spelat in 'Paris hilton my new bff' hahah fan va töntigt.

Hör av mig nån annan dag.
Puss på dig.

RSS 2.0