GOD JUL!

SOOOOOOOMMMMMMMMMAAAAARLOOOOOOOOOOOV. jag har varit skoltrött aldeless för länge och är överlycklig över att det är sommarlov! Fy fan va naaajs.

På torsdag åker jag till sågis. Kommer hem på sönda.
Måndagen efter åker jag till holland på fotbollsläger. Kommer hem på söndagen.
Sen åker jag på tisdagen till Bulgarien är jag kommer ha så jävla kul. Kommer hem tisdagen efter.
SEn är jag hemma typ en vecka.
Den 14 bär det iväg till småland för gransnäs. Kommer hem 2 veckor senare.
Sen är jag hemma :D

FY FAN VILKEN ROLIG SOMMAR JAG KOMMER ATT HA! :D


sommaravslutningen i 6:an. Jag vill bara säga till tjejen till höger att hon är så jävla ÄGD. Av mig.



PUSS


Kommentarer
Postat av: Amanda

kommer sakna dig Aggish.

2009-06-16 @ 00:12:38
Postat av: astrid

Vill du rösta på mig som veckans blogg?

Gå in här : http://hallgreen.blogg.se/2009/august/dom-7-utvalda-blev.html#comment och rösta på mig. :) Det skulle betyda! :)

2009-08-01 @ 16:26:07
URL: http://astridsegna.blogg.se/
Postat av: dedu

jägARN

2009-12-08 @ 13:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0