You have a bad day


hei. hahah jag älskar när martin bloggar för det känns så konstigt att läsa sin egen blogg fast det är någon annan som skrivit. DEt är skojjjjjj.
Idag har jag haft en dålig dag, och tagit ut min irration på ett antal människor, ledsen för det. Annika jag är glad att jag har dig.
Efter skolan så åkte jag och Sara till stan. Hon slutade i hjälmsta klockan två och tog tåget tio över som jag sen hoppade på. Efter som hennes mobil blev stulen (det har väl ingen missat?  :P ) så bestämde vi att hon skulle ta första vagnen, Ifall hon inte skulle hinna med tåget så skulle jag åka tillbaka till henne..
Så går nåra till friskolan på rasten, däribland jag och emanuel. Killarna gick in så jag frågade dem om de kunde be sara komma ut. Men sen säger Emanuel att hon sa att hon inte kunde gå men hälsade att jag skulle hoppa på tio över tåget i mittenvagnen. Jag antog att hon ändrat sig.
Sen hoppar jag på i andra vagnen men ingen SARA!!!! Så jag tänkte att jag åker till täby kyrkby, kollar i första vagnen snabbt annars tar jag tåget tillbaka. Som tur var hon i första vagnen. Jävla Emanuel. Jag undrar vad man gjorde förr i tiden utan mobiltelefoner. Jag kännde mig tillochmed handickapad när inte hon hade någon telefon.
I stan köpte jag en sjal och en present. Kan dock(annika du blir väl inte sur ifall jag härmar dig med att säga dock :P) inte nämna vad som döljer sig under presentpappret.


p.sHerman är kul. Vi hade party i vårt kök, han har lite tuffa moves.
p.s2 syster fyller 16 imorn!!!!!! Jag har köpt henne en lila skjortklänning. TRor hon blir gla.

puss


Kommentarer
Postat av: Annika

hahahaha du är rolig du agnes, nej jag blir inte sur att du säger dock ;D dock så brukar jag bli sur när folk härmas som du vet. hehehe. du är fin.

2009-05-09 @ 00:01:17
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0