fjun


Som ni läste i förra inlägget så har jag fått en gäst bloggare ; Martin. Han är ett stort fan till mig och följer bloggen varje dag. 25 timmar om dygnet.Så jag tänkte, han kan ju få blogga lite då och då när han känner för det :). Han är ganska tuff.

Nu är jag hemma hos en tjej med en grön dator och en svartvit komatta. Vi har svullat lite smått och gott. Ska senare idag iväg på träning. På kämparvallen, på naturgräs, på landet  - Lindholmen.
 Igår spelade jag match mot spånga. Vi vann med 4-1. Jag gjorde ett mål och fick ett gult kort. Mitt andra i karriären, ganska stort faktist. Det var kul att spela. Men imorse när jag vaknade kännde jag mig mörbultad och ville inget annat än att sluta mina ögon och sooooova. Men jag kämpade mig upp och hade fotbollsträning i skolan, sexorna och niorna var borta vilket gjorde att vi fick ha träning ihop med den andra gruppen. Fast i två timmar. Inte riktigt vad jag behövde. Jag är trött.


PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

jag gjorde också mål och fick mitt andra gula kort på hela min karriär. hahah:D

2009-05-05 @ 18:30:08
URL: http://fernandoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0