Bananskal.....

Helt seriöst !? Du skriver aldrig AGNES!!! skit tråkigt, tycker jag iallafall. Så jag tänkte att jag skriver ett inlägg xD
Idag efter skolan stack jag, tjällman och gurra hem till gurra för att hoppa studsmatta men de vart moppe åkning istället på gurras mammas gräsmatta och de slutade med att vi ramlade allihop. De var as kul.
Efter vi hade ätit gurras mammas goda mat så vart det att plocka ihop sakerna för en hel kväll på rydells, då gustav skulle hoppa med crossen.
Rydells slutade lyckligt,  med en massa sparade ´minnen, i fickan. Där efter, drog jag mig hem till linus, där vi fick oss en trevlig prat stund. Klockan vart mycket och jag åkte hem.
Nu sitter jag och lägger upp bilderna från rydells, här kommer en fin bild (:


Kommentarer
Postat av: Annika

svar till martin: haha, vad gullig du är :). egentligen var vi inte de för de hade spelet hela andra, men tack ändå ;p

2009-05-15 @ 23:50:27
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0