Andra gången!

Hej bloggen XD
Martin här för andra gången. Tänkte skriva lite om vad jag gjort idag.
Allting börja med att jag försov mig lite, men som tur var har jag en snabb moppe, så jag han i tid. skolan var som vanligt.........lööök.
 När skolan var slut och helgen stod  på tur vare raka vägen hem till isac för att hjälpa hector att trimma sin moppe.... men de slutade med att jag bara meckade med min egna moppe xD
sen vart de att jag chillade hemma själv, åt middag och där efter vart det en moppe sväng förbi Linus, hämtade upp han och sen vara bara att slå sig ner i tvsoffan och kolla på sverige - kanada......

kvällens tips: svenne banan,  promoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0