Laila bagge är en 40poängare.

Helooouou. Eftersom att Amanda och jag var så proffsiga att hjälpa till på ett föräldra möte förut fick vi sluta efter luch idag - SKÖNT. Då tog vi tåget till täby där jag köpte present till min kära pappa som fyller 47 på söndag och amanda inhandlade en tru match.
Sen kom David, Simon och emanuel och skrämde bort Amanda så hon åkte hem..

Har just kollat klart på let's dance - men det är inte lika kul nu när min idol åkt ut, Calle. :'''(  Funderar på att lägga mig, ska upp ganska tidigt imorn för plockning till fotbollen. Sen ska vi spela match mot vaxholm och därefter blir det födelsedagskalas för schaaaara o pappiiiiie. :)

(dåliga mobilbilder)

Söööta amanda på tåget!


Tuffa Emanuel på stadium.


Reklam på tåget; Olika värde,olika kön. Så jävla sant. Det är olika män på tusen lappen, femhundralappen och hundralappen. Det är kvinnor på Femtiolappen och Tjugolappen. Värför inte tvärt om? Vi tjejer är ju coolare? ;)
 


Dagens;
-Vad heter findlands minsta kvinna?
-Sirka nitti.
hihihi SCORE;SCORE & DUBBLESCORE!


PUSS

Kommentarer
Postat av: petra

jag fattar inte x)

2009-03-07 @ 16:55:25
URL: http://lukaspodolski.blogg.se/
Postat av: Annika

den där reklamen är riktigt bra!

2009-03-07 @ 17:26:23
URL: http://gulll.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0