snugga webbisar.

HEII. jag vaknade typ  tjugo i åtta imorse sen typ kvart över så gick bilen mot väsby. Där vi plockade i typ rakgrejor i påsar för att tjäna pengar till fotbollen. Det var väääldigt jobbigt. Typ halv ett skyndade vi oss hem, åt snabbt och böt om till fotbollsmatch mot vaxholm. Jag och petra kom typ 10 minuter innan matchstart. Matchen gick helt okej men vi var inte så bra resultatet slutade 2-1 till VAXXXIIE.:(  SEn skyndade vi oss hem, duchade, åt och åkte iväg mot vallentuna för födelsedagskalas! Så här sitter jag nu framför scharas gröna sköna dator och skriver. Jag blev bjuden på en underbar pasta sallad med jätte gott bröd till och som efterrätt; Kladdig kladdkaka :D.








PUSS

ps. jag fick just veta av Sara att det heter ipren! har alltid trott att det heter iprem, haha vad eb jag är-

Kommentarer
Postat av: Annika

jag trodde också att det hette iprem ;o

fina bilder :)

2009-03-07 @ 18:50:28
URL: http://gulll.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0