livsnödvändigfakta2

Igår sa några familjemedlemmar till mig att mina naglar var långa!!! Typ första gången i världshistorien någon sagt det tilll mig :D. (förutom mamma som är glad om jag bara inte biter på dem ;P)Får se hur länge de håller sig.. Fast jag har målat på ett lager ljusrosa lack och ett lager genomskinligt. Fast ena tummen är lite mer rosa.. fult. Men jag överlever.  Jag vet att ni gillar att höra om mina naglar. Visste ni att naglar är döda hudceller? GAnska äckligt egentligen. Men det är ju hår med,så so what. I am a rock star, I've got my rock moves and  I....Will rock you with my nails or without them.

(DEt här har börjat bli lite som en serie, bara med två inlägg än så länge men det kommer mer gottfolk. Ni kan vara lugna jag lovar att uppdatera senare idag efter jag varit på fotbollsmatch på lidingöööö. Håll tummarna för att de förtfarande sitter på!)


Kiss and hug, du är ful.


Kommentarer
Postat av: Annika

hahaha

du är kul

2009-03-21 @ 12:04:44
URL: http://gulll.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0