Jag har ont i vaderna

HEj vänner. Hade en rolig dag idag, var mest med dulle o maryyy. Hahah Marie glömde sina shorts till fotbollen, gu va kul vi hade :P. Ni kan nog läsa mer om detta på dulles blogg. Anyway, När vi gick till tåget så lyssnade dulle på hennes systers Ipod. Så frågar hon mig; - Kan du sicka låtar från din Ipod till min? hahaha Bra dulle. Smarthuvud :D.
Btw Så ska Dulle träna innebandy idag :D. Kommer gå as bra!
Fick massa sommar känslor igår när jag var hemma för vi beställde sommar kläder o bekinisar från hm katalogen. Och sen vaknar jag imorse och utanförfönstret är våren täckt av snö. INTE OKEJ. :(



Bjuder på denna supersnygga nya bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0