det var väl ett jävla tjat

Hej alla coola. Nu sitter jag framför ankans dator, vi ska på träning om typ en timme. UTE :D. Första dagen för mig i skolan på typ 2 och en halv vecka :O. Va ganska kul iaf. Romme ÄGDE igår, lägger upp lite bilder ikväll tror jag. Men vetni idag i skolan så skulle vi gå till vårt ansvarsrum efter lunchen. När jag kommer dit ligger det typ utspritt äppelmos över bordet och nån stol där jag sitter. DEet var såååå äckligt. Och sen fick jag och Christoffer torka upp det. (?) Fast det var mest Christoffer som torka hah. SYND. Men nu ska jag gå och spela 7:an med ankaaaaan :P.

 
Dagens;
- Vilket djur har sladdrigast könsorgan?
-Fladdermusen.




fototriss på christoffer, gud va jag skratta när jag såg han första gången med hjälm haha. 'ägget'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0