ännu en dag i annikas stora rum.

Är hos ankan, vi ska nämligen på mässa klockan sjuuue. Skolan var ganska kul idag faktist. Jag hade på mig ett silvrigt halsband med en stor budda på. SÅ kommer jag med klockrenaste skämtet.
- När den här får pest (buddan) så blir det buddapest!hahahah (budapest är en huvudstad för er som inte vet.)
Jag måste också berätta en grej som hände igår. Pappa fyllde ju år i söndags och då fick han en massa logg-grattis-meddelanden på fejan.
Då frågade han mig hur man gjorde när man skulle svara, man klickar på logg-till-logg och skriver tack sa jag. Nej men inte så.. sa han. Och så fattade jag att han ville skriva på ni vet ; thompa skriv vad du gör. Då skrev han; Tackar för alla grattis hälsningar.Sköt om er hälsar thompa! hahahahaha (han ska alltid skriva, hälsa thompa!)
jag as garvade och förklarade värför, så nu blev det såhär;




PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

vem kan du ha fått halsbandet ifrån? (a)

2009-03-12 @ 21:46:12
URL: http://tamigtillkarlek.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0