amanda tror att hon är en panda.


Min bräda o jasses skidor, björnriket 07 tror jag att det var- vi hade kul på den tiden.

Hej vännuuuuur! Spinnade idag för första gången i mitt liv, det var najjs.  Sen sprang jag en truddelutt, tog en sväng till ica för att inhandla rese-godis till morgon dagens bussresa. Efter det tog jag ett skumt bad (haha där fick jag till det! asså skumm bad ;) ) hemma hos fof. Därefter har jag packat till imorn om någon missat det så ska jag alltså till ROMME! :D -taggad jävligt taggad, ska sitta med ankan i bussen å vi ska ääääga backarna! :D Sen åker ju vi med några andra människor som iafs inte är lika coola som mig o ankan.. bla. DAVID (han ville så gärna vara med i minn blogg ;) sen ska jag säga att det var från honom skämten kom..)

Sen har min kära vän hans skaffat sig en blogg då hon tror att hon är en panda(?). Jag sa att jag tyckte att hon skulle heta hans eller hasse, men som vanligt så var det bara en droppe i havet. lite ledsen. Men ta en titt på hennes blogg iaf : www.ppandas.blogg.se !

p.s det är inte att rekomendera att ha en godispåse fylld med gott godis på sitt skrivbord som man ska ha dagen efter.



PUSS


Kommentarer
Postat av: pandapower

men sorry greta. Det skulle ändå inte vara någon som fattade omjag skulle heta det. Just you and mee:D

2009-03-02 @ 21:48:45
Postat av: pandapower

men sorry greta. Det skulle ändå inte vara någon som fattade omjag skulle heta det. Just you and mee:D

puss på dig

2009-03-02 @ 21:49:06
Postat av: Jasmine

vi hade kul och jag var sämst på bräda. livet förändras. PUSS

2009-03-03 @ 16:13:31
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0