På besök

Ni kan få lässa lite.. Jag tar bort lösenordet.

HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ÄR SOMMARLOV IMORN! Fy fan va det ska bli skönt.

Saker jag inte kommer att sakna;
- Skolans mat som äcklar mig. (särskillt alla såser och potatisen.)
- Tidiga mornar.
- Skolarbetet.
- Köandet till matsalen.
- Arga och tråkiga lärare.

Saker jag kommer att sakna;
- ANNIKA, nr 9.
- Alla andra nior, det kommer att bli tomt. Jag har nog inte förstått hur tomt det kommer att bli.
- Alla vänner som man bara umgås med i skolan.
- Maria och Malin.
- Fotbollslektionerna. (När jag inte är ensam tjej.)


PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kul att läsa din blogg igen :)

2009-06-12 @ 23:02:17
Postat av: Annika

och jag kommer sakna dig määää

2009-06-13 @ 16:40:13
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0