hei vännen.

Hola! Idag var jag med ankan och fanny i stan. Jag hade fått massa pengar av mamma för att shopa för men så fiins det ju inget fint att shopa. Moa, är det du som har köpt upp allt fint? Elakt isåfall. Jag köpte iallafall en avslutningsklänning, gul. Från veromoda,du har säkert sätt den. Den är typ genomskinligt randig så jag var tvungen att köpa en gul bh och ett par gula trosor. (Jag köpte också ett par turkosa) Så kommer jag hem och prövar. FAn, bhn syns ändå. äckel. Fy fan va sur jag blev. Nu vet du.



Moa du är en rolig vän. Iallafall när du skrattar åt mina skämt :D. *bigsmile*




PUSS, bara till dig min söta,sköna och rara MOOOOA.

p.s Moa är ett fint namn,

Kommentarer
Postat av: Moa

nej gu va ireterande, :O men kan man inte typ ha ett gult linne rå?



haha måste faktis säga att du e rätt kul ;)

älskar dej lyckopiller <3



ps. agnes också :P hah

2009-06-07 @ 11:02:47
URL: http://jimd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0