till en vilsen själ.

Kom hem från bion ca 45minuter sen. Filmen var bra men inte super, men bra..
Jag och Sara gick först och tog ut pengar sen gick vi och betalade för våra biljetter efter det åt vi middag på Burger ling. (det borde heta så i kina kom vi fram till.) När vi ätit upp våra chrisby chicken menyer så lämnade sara mig vid vårt bås för att gå och köpa bkools till oss. Då kommer jag på. VAR ÄR BILJETTERNA?JAG HAR INGA BILJETTER?! Jag gick till kassan med asgarv i halsen (kan man säga så, jag tänkte man säger ju gråten i halsen?) och frågade om hon hade biljetterna. Neej.. Hahah vi hade betalat och gått? GANSKA SMART. haha men när vi gick till kassan så kände kassörskan tur nog ihåg oss och gav oss biljetterna på en gång :D. Det var ganska smart. Lite så vi är.


Såhär blev det förra gången hon sov här, så var på er vakt, vad som hälst kan hända.




Nu ska vi sova rumpa mot rumpa see yaa geekas
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0