tristaah.

Hola amigos. Igår irrade jag, Annika och delvis geeken runt i Gämla stan. Det var riktigt mysigt faktist, fick lite fina bilder fast nu hittar jag inte sladden til mobilen.. Hittade inget som ville följa med mig hem så jag fick nöja mej med ankan. Vi spelade lite spel med andra familjemedlemmar och tittade på film. Idag skulle vi spelat match mot Frösunda - JAg var så taggad! Nej men då är det is på plan, jättebra. Det blev ingen match då så jag och ankan bakade kladdmuffins istället vääääldigt goa! :) Hon åkte hem för ett tag sen och jag fastnade framför tv:n - ännu en dag då tv:n tagit mig till fånga.

Men vet ni vi ska kolla på resa till nått varmt land att besöka på påsklovet! AS taggad på värme och bli lite brun :D THAT MADE MY DAY.

Och på tisdag är det romme som gäller - TAGGAD TILL TUSEN!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Annika

Hittade inget som ville följa med mig hem så jag fick nöja mej med ankan.



hahahaha det var kul ;D.

2009-02-28 @ 18:38:44
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: Amanda

Jag var också skittaggad. Hade liksom tackat nej till att jobba för att spela matchen, men då blev den inställd :(

2009-02-28 @ 19:45:12
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: Anonym

till ankan; haha visst var det!



TIll bävern; stackars oss.

2009-02-28 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0