tidsfördriv

Ta första bokstaven i din mammas namn.

A. Jag hade sex med
B. Jag kysstes med
C. Jag hoppade i sängen med
D. Jag strippade för
E. Jag spydde på
F. Jag rökte på med
G. Jag slickade på
H. Jag gungade med
I. Jag sniffade på
J. Jag sprang naken med
K. Jag är förälskad i
L. Jag bråkar med
M. Jag har analsex varje torsdag med
N. Jag snuttade på
O. Jag dansade tryckare med
P. Jag myste i en koja med
Q. Jag låg undertäcket med
R. Jag slickade i örat på
S. Jag utnyttjade
T. Jag förfördes av
U. Jag är beroende av
V. Jag kissade på
W. Jag bajsade på
X. Jag hatar
Y. Jag tror på
Z. Jag åt upp
Å. Jag spottade på
Ä. Jag kliade på
Ö. Jag slet av kläderna på


Första bokstaven i din pappas namn.

A. En groda
B. En krokodil
C. En Pedofil
D. En kåt kärring
E. Ett ägg
F. En naken mullvad
G. Ett körsbärsträd
H. En bulldeg
I. En brevlåda
J. Min mormor
K. Kungen
L. Min före detta granne
M. En sexig modell
N. Min granne
O. Min drömprins/drömprinsessa
P. Min pojkväns/flickväns syster
Q. En utländsk
R. En rosa elefant En
S. En bisexuell
T. En banan
U. Stadens snyggaste kassörska/kassör
V. En snorunge
W. En brevbärare
X. En höna
Y. En pingvin
Z. En kattunge
Å. En fotbolls spelare
Ä. En lärare
Ö. En rektor


Den månaden du fyller år.

1. I en sjö.
2. På en oförglömlig plats..
3. I en godisaffär..
4. I badkaret..
5. På ett rosa flygplan..
6. I min bubbelpol..
7. På en parkbänk..
8. I ett skruttigt hus..
9. I en blå vattenhink..
10. På en nattklubb.
11. I mitt sänglöverkast..
12. I en soppskål..


Datumet du fyller år

1. För att jag ska äta ärtsoppa ikväll.
2. För att min morbror hatar kalsonger.
3. För att mormor har gula spetstrosor.
4. För att min säng är hård.
5. För att jag är kär.
6. För att jag e äcklig.
7. För att jag älskar sniglar.
8. För att jag tycker om att rulla.
9. För jag helt enkelt känner för det.
10. För att jag hatar dig.
11. För att du tvingade mej till det.
12. För att hon/han sa att jag var en tönt.
13. För att hon/han sa att jag hade fullt med hår under armarna.
14. För att jag är en fjortis.
15. För att jag älskar kebabsås.
16. För att solen är blå och himlen gul.
17. För att det är min högsta dröm.
18. För att min pappa är het.
19. För att min mamma är den snyggaste som finns.
20. För att jag är lesbisk.
21. För att string är så snyggt.
22. För att jag är så jävla omogen.
23. För att mitt liv är underbart.
24. För att tomten kommer på julafton.
25. För att jag det alltid blir fel.
26. För att du tycker om mig.
27. För att jag tycker om kebab.
28. För att jag är kär i kossor.
29. För att min systers brors son är bög.
30. För att jag inte orkar räkna matte.
31. För att jag är as bra på allting

Jag får;
Jag bråkar med en banan i mitt sängöverkast för att jag helt enkelt känner för det.

Vad får du?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag hoppade i sängen med min pojkväns syster i badkaret för att jag helt enkelt kände för det!

2009-02-22 @ 18:08:50
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: Annika

hoppade i säng i badkaret? hmm

2009-02-22 @ 18:09:13
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: josefine

jag spydde på en groda på en oförglömlig plats för att jag ska äta ärtsoppa ikväll! :P x) puss<33

2009-02-22 @ 22:03:57
Postat av: Jasmine

jag hade sex med en sexig modell i en blå vattenhink för att jag inte orkar räkna matte ;) <3

2009-02-22 @ 22:10:31
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: Moa <3

jag myste i en koja med en kåt kärring på en natt klubb för att jag helt enkelt kände för det ;D haha låter som en framtid för mej x) älsk<3

2009-02-22 @ 22:32:03
URL: http://hokanhellstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag spydde på ett körsbärsträd på en nattklubb för att jag älskar kebbabsås.



hahah, vad torr min blev xd

2009-02-23 @ 17:49:38
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: Agnes

jag bråkar med en banan på en parkbänk för att jag är lesbisk.



hihi! :D<3

2009-02-24 @ 02:41:58
URL: http://agnezpagnez.blogg.se/
Postat av: inez

Jag har analsex varje torsdag med En Pedofil I en sjö För att min pappa är het.



Men usch villken hämsk jag fick!:O

hahhaha <3

2009-02-25 @ 13:27:06
URL: http://hokanhellstrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag: kysstes med ett körsbärsträd på en nattklubb för jag är kär i kossor.

2009-03-08 @ 14:12:55
Postat av: Anonym

jag har analsex varje torsdag med min granna för att du tycker om mej.

2009-03-09 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0