teeeeby ceeentrumee.

HEI. Imorse ringde det och jag släpade mig upp i sängen för att svara. Det var en telefon försäljare som sökte janne, inte till mig, värför gick jag ens upp? Janne var ändå inte hemma. Men telefonförsäljaren hade en underbar dealekt! Han ringde ungefär klockan nio och det gick inte riktigt att somna om, jag halv sov och tänkte bara på den dialog som vi haft. Ganska konstigt, men hans dialekt var underbar, jag vill också ha en dialekt - stockholmska lixom hur kul är det? (Han lät glad och lite som Linus som tränar oss i skolan , för er som vet .. )

Ungefär halv två hoppade jag Fanny och Herminator på 625:an mot Täby centrum. Där vi träffade vår kära kusin Sara. Jag köpte bara en lila tröja med kappar och uppkavlade ärmar. (jag har en lite lila period) Jag köpte också två be cools. ÄLSKAR.
Nu sitter jag framför hennes gröna dator och vi har laddat upp med ben and jerrys och HARRY POTTER - Den flammande bägaren.


Dagens ord/mening; Bulgarien 09. Allt fult vi hittade fick bulgarien 09 stämpeln.. Kolla på Fannys blogg senare för hon lekte lite fotograf idag. :)

vilket långt inlägg :O bus.


En bild jag tog på nörden förra gå¨ngen vi var i täbyyyyyy.


PUSS

Kommentarer
Postat av: hedvig

haha måste faktiskt erkänna att jag tänker på dig så fort jag ser glass :)

2009-02-27 @ 18:49:29
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: inez

du passar jättebra i lila!:D

pussisar!<3

2009-03-01 @ 21:52:51
Postat av: Annika

linus i mitt hjärta <33333333333



haha.

2009-03-01 @ 23:36:17
URL: http://gulll.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0