sjuuuuuuuk igen, hatar.

Dålig uppdatering de senaste dagarna, när jag är hos mamma så orkar jag nästan aldrig ta fram datan ;P. I
går på eftermiddagen började jag få ont i halsen, sen har det bara blivit värre. Halsen och näsan är igentäppta och febern kommer och går. Väldigt bra tajming måste jag säga, åker till åland idag, skulle egentligen åkt hem på frdagskvällen för att åka till bosön på upplands läger. Men när jag mår såhär så kommer jag verkligen inte kunna spela bra! Så jag har bestämt mig för att stanna på åland hela helgen. Vet inte om jag kommer kunna träna men jag har betalat så jag får väl titta på annars :(.


förra gången vi var på åland för fotboll dock i andra färger.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Annika

jag håller verkligen med om det där med tajming anges, blä :(

2009-02-12 @ 12:35:27
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: sarahöhma

jag kanske inte heller kan spela :( :(

2009-02-12 @ 13:59:09
Postat av: agneeskiiiyyy

då kan vi sitta och titt på tsm :)

2009-02-12 @ 15:38:21
Postat av: Ineezz

nnääj, stakars dej"/

2009-02-12 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0