sikta högt, sjkut lågt.

Hola! Idag mår jag bättre så imorn blir det väl skola.. ( oh no! tänker alla i vittra ) Dagen har spenderats hemma hos mina kära farföräldrar, då vi mest tittat på tv och ätit semla. Semlor är inte lika gott längre på nått vis, eller är det bara jag som tycker det? Vi såg nu klockan 8 mästarnas mästare, jag älskar pogrammet. Men det blir kanske lite tråkigare för Ara åkte ut :'( .
Min pappa ringde på dagen och meddelade att han skulle hämta ut min mobil som varit på lagning ett tag. Det gjorde min dag. Runt halv fem knackade han på dörren med en sprillans (fast i samma modell, wnågonting). Lyckan slutade runt en timme senare då den laggade när jag skulle sicka iväg ett sms. Den gick inte att få liv i eller att stänga av så jag tog ut batteriet. den gick inte att starta om utan bara lös upp lite i skärmen när jag tryckte in start knappen. Dålig kvalite, jävligt dålig kvalite !!!!!!! Hatar sony ericsson just nu! skitmobil.

En rolig sak som hände med det dåliga;
jag;  -Nej min mobil laggar!
farafar;  -Vadå flaggar?
hahahahahah



skitmobilen fast i fel färg.



En ny idol.


PUSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: schara

hahah flagga hahahhha

2009-02-03 @ 22:21:54
URL: http://scharadenrara.blogg.se/
Postat av: Annika

hahahaha agnes

2009-02-04 @ 15:39:06
URL: http://gulll.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0