ohGä.

Hej vänner idag är en bra dag! No idea why. :D
Var över hos fof och bakade semlor tidigare, fast har inte smakat dem än .. Jag måste bara säga att jag älskar dem så himla mycket.
Jag kom och tänka på en sak som hände ett år när vi var i fjällen med hela släkten. Min farbror Mangnus hade tagit med tröjor och nån färg som vi kunde rita på tröjorna med.. Vi skrev våra namn och ritade lite.. Sen ville jag skriva yeah, (fråga mig inte värför) och visste inte riktigt hur det stavades. (detta var väldigt länge sen typ 2006?) Jag frågade de andra men de visste inte heller riktigt så jag skrev som jag uttalade det, GÄ. hahaha. Grejen är att jag typ sover i tröjan ibland fortfarande ;P. fast det verkar inte lika kul nu :(.


jag tog massa bilder på baket men funkade inte att ladda över dem, älskar när telefonerna fungerar! Så ni får en bild på pappa från i somras för jag längtar tills den årstiden kommer igen.Verkligen.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Annika

hahaaha GÄ. jag skrattar.

2009-02-22 @ 18:07:25
URL: http://gulll.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0