några bilder från åland.



En söt flicka som väntar på båten.


Några coolingar som väntar på båten.


Dulle hamnade i ben saxen på vägen dit.


VDFF ägde båten.


Coolingar


Cool bild va?! A men det är ju för att coolingen fotade (jag)


Jag vet inte riktigt vad det är...


Hade kul med denna bäver ( hah internskämt) på kvällarna. Jag beundrar dig för ditt tålamod.


Edströms -2 vid hallen.


Träning.


Smörgåsbord på vägen hem.


Den här utsikten hade jag om jag kollade rätt fram. Inte konstigt att jag blev lite sjösjuk.


Alla bilder kommer från ankadiscccchs kamera :)



PUSS


Kommentarer
Postat av: Annika

jojo här snor man bilder ;D haha :) krya på dig! <33

2009-02-17 @ 15:42:33
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: Amanda

I'm the beaver! Jag vet Agnes, jag har tre bröder.

Nejmen, fan va kul vi hade :D

2009-02-17 @ 21:34:42
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0