melodi festivale!

Asså är det bara jag som tycker att Petra Mede, programledare för årets melodifestival är jätte jobbig? Hon är så fejkad på nått sätt. Och alla sarkastiska skämt går verkligen inte hem! Åh, jag stör mig verkligen för hon skriker typ hela tin! Har faktist träffat henne en gång när jag skulle vara med och spela för nån internfilm och då verkade hon helt okej men nu är hon bara för mycket. usch.
Kvällens uppträdanden tyckte jag var okej, fastnade inte riktigt för något om jag ska vara ärlig. Som om nån bryr sig men aja.


Petra "irriterande" Mede.


PUSS

Kommentarer
Postat av: inez

haha, jag tycker hon är rolig :) x)

2009-02-25 @ 13:21:38
URL: http://hokanhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0