lårmuskel.

Hei alla coola. Första dagen i skolan den här veckan, kändes helt okej. gjorde inget för ansträngande. På svenskan ska vi börja med ett musik projekt då vi ska analysera låtar. Det gjorde vi då för första gången idag, man skulle lägga sig bekvämt och blunda. Jag låg med mitt huvud på anmandas lår, under låten så märkte jag att hon spännde låret så att mitt huvud hoppade till. Det gjorde hon i takt med musiken och garvade lite för sig själv... Lättroad?Hennes nya smeknamn är nu lårmuskel så snälla kalla henne för det!
En annan rolig grej hände på samlingen, Micke pratade med alxel om den här reklamen ni vet;
- I poisend your tea.
- DArling I know, I swiched the cups... osv.
Då avbröt axel och sa oj förlåt vad sa du, jag tänkte faktist på något som jag bryr mig om! hahaha sååå klockren! ja as garvade, fick några sneda blickar kände jag..

Nu sitter jag framför Ankans dator och vi har just roat oss med att fotografera varann lite fint. Resultatet nedan. Vi ska senare äta soppa och pannkakor JAG GILLAR DET. (annika tyckte att det lät så fjortis när jag skrev älskar, snyft.) Sen ska vi på mässa/gudstjänst för att fylla i våra konfa häften! :)

     



PUSS

Kommentarer
Postat av: schara

gud vad du är fin i håret agnes! :)

2009-02-04 @ 18:14:26
URL: http://scharadenrara.blogg.se/
Postat av: fanie

vilka snyggingar, själv får man sitta ensam hemma :(

2009-02-04 @ 18:14:40
URL: http://fanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0