knaprigt.

heisan! Idag var jag i täby med mina väninnor. (jag driver med väninnor för er som är lite eb) Jag inhandlade två glassar, två koftor och ett toalettbesök. Juste en cheese oxå, men det är ju inte big deal. (där fick jag till det!) Min geekiga vän manda köpte en jätte fin svartglittrig  nessisär som hon fyllde med; 2 guldiga ögonskuggpenslar, guldig puder borste, guldig rough borste, en ögonfransböjare gissa vilken färg? GULDIG! Och en svart glittrig nagelfil. (obs, alla penslar o borstar hade ngt svart på sig) Ser ni sammanhanget? Allt i guldigt o svart, ja det måste ju matcha enligt henne. Största och då menar jag största geeken!



koftan jag köpte idag :)


PUSS


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah, ''ingen big deal''-skämtet var faktiskt kul. Du fick faktiskt till det, var stolt ;)

2009-02-06 @ 16:19:07
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: agneskiiyy

yeees :D tack ska du har !

2009-02-06 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0