I'm home


Kom hem från Åland igår, borta bra men hemma bäst? Träningslägret var bra, jag var inte bra. Stog över några träningar men hängde med på några. Har haft så sjukt ont i halsen räddare har varit bafucin<3. Jag blev också väldigt hes väldigt jobbigt för man måste anstränga sig så för att höras! Min stackars Sara böjde typ knät för myket bakåt och har hoppat på kryckor sedan fredag. Eller var det lördag? whatever. Stackarn. Men det blev en lyckad helg ändå!
Jag är hemma från skolan idag, men ska nog gå imorn,ligger lite efter eftersom att jag varhemma i torsdags och ledig i fredags...


Kommentarer
Postat av: Annika

världens bästa lag :)

2009-02-16 @ 17:07:51
URL: http://gulll.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0