vem är flikkkkan med den gröna mattan?

Nu är jag här igen, i hennes stora rum och hennes gröna matta. Men obeservera att det är tisdag och inte onsdag... Vi äter djungelvrål, fast jag måste plugga. Mycketmycketmycket både spanska prov och svenska tal till imorn.. Så jag antar att jag måste gå och plugga nu. FAst om jag skriver lite till så behöver jag inte plugga just nu..emh.. hmh.. Vi ska på bibelvandring idag. Vad det nu är. aaaaaaaaaaaaah, skit samma jag börjar nu...hataskolan.

p.s du vet att jag bryr mig om dig även fast vi bråkade idag. DEt betyder inte såååå mycket, eller det var skönt att få det sagt. Nu antar jag att vi båda kan bättra oss? :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0