superwoman I am.

Idag blev jag glad för Sara ringde mig och sa att de skulle åka och hälsa på fof.(hon sa andra saker med.) Sen typ tio minuter efter ringer hon igen och säger att de kan komma och hämta mig o fanny så kan vi åka med till fof och sedan med till spinningen. -vi kommer om tjugo minuter. BRÅDIS. Packa,byta om, fixa, ner till mamma hämta tvätt o tvätt korg.... SEn kom de å då fick jag träffa henne och mina kära farföräldrar. Jag älskar hela bunten. Nu vet ni det.
Efter spinningen skjutsade vi hem henne och då kom vi på värsta bra idén. Jag har saknat henne. Mycket - Sara du gör mig väldans gla'. Jag behöver dig. Intern; Det är mycket man kan göra på två dagar. hahahaha.Klockren.


Min pingla, en äldre bild.

p.s idag brännde jag mig på en brännässla. DEt gör ont nu :O.

PUSS


Kommentarer
Postat av: schara

hahah när du stod bakom mig och garvade tyst efter det hahahahahhah

DU GÖR MIG GLAAA!!

och imorrn gör vi vallentunas vägar farliga! JIHHAAAA

2009-04-13 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0