GLADIS.

hejhejhemsktmyckethej. Igår vandrade jag och ankan runt i stan omkring 5 timmar, och jag blev nästan inte trött! (för er som brukar gå med mig i stan borde veta att jag tröttnar efter ett tag.) Jag tror inte att jag blev trött för jag var så himla gald, för jag hittade jätte mycket!
-Två par jeans, vet ni hur jobbigt jag tycker att det är att köpa jeans? Så hittar jag två par när jag inte ens letar. Ett par svarta och ett par ljusa. Fina. Det bästa var ju att min kära mamma erbjöd sig att betala båda så jag hade kvar pengar att spendera. Och båda var cheep monday, så de kostar inte så mycket. Jag blev överlycklig.
- En vit tröja, slapp och skön från bik bok.
- En grå, vit randig tröja från gina på rea! endast hundra kronor. Jag brukar aldrig hitta saker på rea? Fast det var iofs ankan som hittade den åt mig...
- Ett par svarta bas shorts till varmare väder. DEt behövdes. Från hm.
- Sen ett coolt halsband från hm, men sen visade jag det för två personer som trodde att det var ett playboy märke :(.
- en svart fin jacka från vero moda.

JAG SOM ALDRIG BRUKAR HITTA NÅGOT! :D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Annika

.. jag hittade jeansen också :D det var kuuuuul :D

och halsbandet ser INTE ut som ett playboy märke, det är skitcoolt ;D

2009-04-30 @ 15:55:44
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0