caliente.

Hola! Dååååålig upptadering, I'm sorry. Men jag har inte så mycket tid känns det som.. Alltså Tid utöver träningar och skola och allt annat.. Ni förstår inte hur taggad jag är på att åka bort nästa vecka.
Nu sitter jag framför annikas dator som alltid på onsdagar. Vi köpt glass på vägen från skoln och åt den på hennes balkong, så himla härligt. Våren är påväg nu, älskare. Vi ska om ett tag göra vår mästermellis och äta den ute i solen på en filt. Mys.


Sa en klockren kommentar till Ebba i maten idag (jag sa till henne innan på skoj att jag inte ville vara med henne):
- Ebba vart ska du?
- Du ville ju ändå inte vara med mig så vad spelar det för roll?men jag ska hämta macka.
- Jag vill bara veta var jag inte ska gå.
hahahahah jag är klockren.

Såhär såg vår tuffa mellis ut förra gången.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Ebba

hahahaah, ja du! den va ju skit kul x)

2009-04-02 @ 16:40:15
Postat av: Annika

jag har gett dig en award :) kolla i min blogg så ser du! ;D



jag saknar dig!

2009-04-11 @ 10:48:33
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0